31 Ocak 2007

Avukat Recai:)

Recai şehrin en gözde semtinde bir büro tutmuş, içini güzelce döşemiş, kapıya da AVUKAT RECAİ ŞAŞMAZ yazılı bir tabela asmış. Yeni bürosunda ilk sabah otururken kapı çalınınca Recai sekreterine 'kapıyı aç kızım demiş. Gelen adam odaya girdiği an Recai telefonu eline almış ve konuşmaya başlamış.'O iş tamam beyim, zaten benim aldığım bir davada kötü bir netice çıkmaz, tabi...tabi hemen kurtarırız. Şabanı da ben kurtarmıştım, Mahir'i de. Siz hiç merak etmeyin Ankara'da çok tanıdık var.... Konuşma böyle bir kaç dakika devam ettikten sonra Recai telefonu kapatır ve adama döner 'Ahh efendim'demiş' kusura bakmayın sizi beklettim. Ama görüyorsunuz işler çok yoğun. Sizin ne davanız vardı?
Adam 'Hiiç' demiş benim davam felan yok, ben telefonu bağlamaya gelmiştim"

Hiç yorum yok: