23 Ocak 2007

Ana fikir

Evlilik Oncesi Bir Ani
Mutluydum. Kiz arkadasimla bir yildan beri nisanliydik ve evlenmeye karar verdik. Ailem bize her türlü yardimi yapti,arkadaslarim cesaretlendirdiler ve kiz arkadasim ruya gibiydi!Fakat beni rahatsiz eden bir sey vardi; nisanlimin kucuk kiz kardesi. Mustakbel baldizim açık saçık giyinen yirmi yasinda bir afetti.Ne zaman yakinima gelse one egilip ic camasir sovu yapardi.Bunu baskalarini yaninda yapmadigi için temkinli olmaliydim. Bir gun baldiz dugun davetiyelerini kontrol etmek için beni yanina cagirdi. Yanina vardigimda yalnizdi; yakinda evlenecegimi, bana karsi engelleyemedigi ve engellemek istemedigi duygu ve arzularinin oldugunu kulagima fisildadi. Ve evlenmeden önce benimle yatmak istedigini söyledi. Soyleyecek bir kelime bulamadim. Tamamen soke olmustum.
"Yukari yatak odama çikiyorum ve eger beni istiyorsan yukari gel"dedi.
Afallayip kalmistim. Merdivenleri çikarken arkasindan sok içinde bakiyordum. Bir kaç dakika öylece kalakaldim. Sonra arkami donup on kapiya dogru yurudum.Kapiyi actim ve evden cikarak arabama dogru yurumeye basladim ki,mustakbel kayinpederim disaridada bekliyordu. Gozyaslari icinde sevgiyle bana sarilarak,
'Kucuk sinavimizi basariyla gectigin icin hepimiz çok mutluyuz,kizimiza senden iyi bir damat bulamazmisiz.Ailemize hosgeldin."dedi.
Hikayenin ana fikri... Prezervatif daima arabada durmali.

Hiç yorum yok: