05 Aralık 2006

Son istatistikler: Erkekler sex ten sonra ne yapar?
2% birseyler yer.
3% sigara içer.
4% dus alir.
5% uyur.
86% kalkar, giyinir ve evine karisinin yanina gider.

Kadinlarin 5 ünlü yalani;
- Bakireyim.
- Ooo, çok büyük!!
- En iyi arkadasima bunu yapamam!!
- Evlenince sismanlamiyacagim....
- Geliyorum!!! Geliyorum!!!

Barda kizin yanina yanasan adam; " Sihir yapmak istermisin?" Kiz; "Nasil bir sihir?" Adam; " Eve gidelim, seviselim ve sonra sen kaybol"

Kadinlarin "ay hali" ile benzer olan nedir? Erkeklerin maasi!!! O da ayda bir kere gelir, 4-5 günde biter, eger gelmezse, sictiniz demektir.

Tom Clancy demis ki;"Bence, para ile alinabilen sagliga yarali seylerin en dogali ve
en güzeli Sex dir."

Drew Carey demis ki; "Ask olmadan sex anlamsiz bir deneyimdir fakat, anlamsiz gibi görünen deneyimler müthis güzel olur..."

Woody Allen demis ki; "Sex yapmak Briç oynamak gibidir, eger iyi bir partnere sahip degilseniz, kuvvetli bir eliniz olmak zorunda..."

Johnnie Cochran demis ki; "Öpüsmek savasa hazirliktir. Söyleki: Öpüsmek, gelecek nesillerin tohumlarinin atilma ivmesini hizlandirma ülküsü ile altdaki savas bölgesinde daha ilerilere girebilmek amaci ile üst bölgede yapilan hazirliktir.

Bir adam 3 aglayan bebekle trende yolculuk ediyormus. Yaninda oturan bayan adama sormus; " Bebekler sizin mi?" Adam: "Hayir.... ben prezervatif! fabrikasinda çalisiyorum, onlar da müsteri sikayetleri"

2 yorum:

ashkar dedi ki...

Woody Allen a çok güldüm :))

uNut dedi ki...

çok iyimiş bunlar!!!