12 Aralık 2006

* * * AVRUPA BIRLIGI * * * ve BİZ

Yil 2050!
AB Komisyonu Baskani odasinda otururken, yardimcisi iceriye heyecanla girer:
-Efendim, Turkiye tum isteklerimizi yerine getirdi. Onlari AB'ye alacak miyiz?
AB Baskani:
-Yok canim, henuz olmaz. Git, duyur, Tum Turkiye Ingilizce konusacak, Turkce'yi yasakliyorum.
-Efendim onu 5 sene once yaptilar. Hatirlamiyor musunuz?
-O zaman soyle Kibrisi versinler...
-Efendim onu da 40 sene once verdiler zaten...
-O zaman soyle guneydoguya ozerklik versinler.
-Aman efendim, Turkiyede guneydogu mu kaldi, 2020'de bagimsiz devlet oldu ya orasi zaten.
-O zaman soyle (sozde)ermeni soykirimini tanisinlar.
-Efendim, sadece ermeni degil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus, Ukrayna, Moldova soykirimini bile tanidilar, hatta Canakkale savasindan dolayi Ingiliz, Avustralya, Yeni Zelanda soykirimini bile tanidilar ya.. nasil unuttunuz.
-Hmm. O zaman soyle, kokorec yasaklansin.
-Aman efendim, onu yemeyi 2007'te biraktilar.
-Isa askina, ya ne bileyim? Kinayi yasaklayin, yakamasinlar.
-Ooooo. Beyefendi.Onu da coktan biraktilar. AB Baskani dusunup tasinir ve;
-EEEE...DAGITIN O ZAMAN AVRUPA BIRLIGI'NI

Hiç yorum yok: