12 Aralık 2006

EŞ ve ARKADAŞ ARAYAN KADIN-ERKEK İLANLARI..

Sanal ortamda, gazetelerde veya dergilerde eş ve arkadaş arayanların verdikleri ilanlarda kendilerini anlatırken ne diyorlar ve bu aslında ne anlama geliyor bir inceleyelim.

KADINLARIN VERDİĞİ İLANLAR VE GERÇEKLERİ;

40 yaşlarındayım = Aslında 48'im..

Maceraperestim = Bugüne kadar senin 5 katın kadar sayıda ilişki yaşadım..

Atletiğim = Tahta göğüslüyüm, spor yapmaktan…

Güzel sayılırım. = Çirkin olmasam bile idare ederim..

Güzelim = Patolojik yalancıyım…
İyi eğitim aldım = Üniversite 2'den terkim…

Hassas ve duyguluyum = Ruhsal tedavi gördüm..

Feministim = Şişko ve erkek kılıklıyım…

Eğlenceli olduğumu söylerler = Sıkıcıyım…
İyi bir dinleyiciyim = Otistiğim..

Şair ruhluyum = Depresif şizofreni belirtileri var…

Mantıklı ve akılcıyım = Tam bir cadıyım…

Orijinal kızılım = Saç boyamın markası Clairol…

Romantiğim = Sadece mum ışığında güzel görünürüm…

Dulum = İlk kocamı az kalsın doğrayacaktım, elimden kurtuldu.

Ruhum genç = Dişlerim dökülüyor, protez yaptıracağım..

ERKEKLERİN VERDİĞİ İLANLAR VE GERÇEKLERİ;

40 yaşlarındayım = 52 yaşındayım ve 25 yaş civarı birini arıyorum

Atletiğim = Bütün gün koltuktan kalkmadan Eurosport'u seyrederim

Görünüşüm fena değil = Kulağımda ve sırtımda kıl yoktur…

İyi eğitimliyim = Sana her an aptal muamelesi yapabilirim..

Özgür ruhluyum = Kız kardeşin bile bana çekici gelir..

Arkadaşlığa önem veririm = Yeter ki çıplak ve sevişecek bir arkadaş olsun..

Eğlenceliyim = Yanımda tv kumandası ve 6 kutu birayla keyfime değmeyin gitsin..

Yakışıklıyım = Kabayım..

Dürüstüm = Patolojik yalancıyım..

Kucaklaşmayı severim = Güvensizim, insanlara bağımlı yaşarım..

Olgunum = Tanıyana kadar..
A
çık fikirliyim = Eski kız arkadaşımın kız kardeşine sarktım ama o yüz vermedi…

Şair ruhluyum = WC duvarlarına dörtlükler yazarım…

Düşünceli ve saygılıyım = Bira getirmeni emrederken söze "lütfen" diye başlarım..

Hiç yorum yok: