02 Aralık 2006

SARISIN VE RULET

Iki gazino krupyesi canlari sıkkın, rulet masasi başında müşteri bekliyorlardi. Bu sırada cazibeli bir sarisin elinde USD 20.000 lik fisle masaya dogru yaklasti ve
- "Oynayabilir miyiz?" dedi. "Ben kendimi ciplak olursam daha sansli hissediyorum" diye ilave etti ve ustundekileri bir cirpida cikardi. Bu sirada da rulet çarkı da cevrildi.
- "Hadi bakalim, kazanacagiz, yeni elbiselere ihtiyacim var." dedi sarışın.
Kisa bir aradan sonra bir ciglik duyuldu:
- "Evet, evet kazandim, kazandim."
Elbiselerini ve paralari toplayip gozden kayboldu. Krupiyeler birbirlerine bakakaldilar. Az sonra biri digerine sordu:
- "Fislerini hangi numaraya koymustu ki?"
- "Bilmiyorum, sen bakiyorsun diye dusunmustum."

Kissadan hisse: "Butun sarisinlar aptal degildir, ama butun erkekler erkektir."

Hiç yorum yok: