17 Ekim 2006

Son Geyiklermiş

*Kadın doktora gittikten sonra eve geldi ve kocasına müjdeyi verdi:
- Hamileyim!
Adam şaşkınlık içerisinde:
- İmkansız!.. Ben hep dikkat ederim...
Emin olmak için doktoru ziyaret etti:
- Anlayamıyorum doktor, dikkat etmiştim.
- Bakın bayım... Bu araba kullanırken dikkat etmeye benzer. Siz dikkat edersiniz ama başkası gelip çarpar!..

*Düğün gecesi kayınpeder damatla dalga geçiyormuş:
- Bakalım demiş, aslanlar gibi bu gece mi gerdeğe gireceksin yoksa fareler gibi ertesi geceyi mi bekleyeceksin?
Damat sırıtarak cevap vermiş:
- Ben tilki gibiyimdir efendim, dün gece girdim...

*"Bu giydiğiniz kürk için kaç vahşi hayvanın ölmesi gerekti biliyor musunuz?" diyerek bir kadına hesap sormaya kalkan hayvanları koruma derneği üyesine, kadın şöyle cevap verdi:
"Bu kürkü alabilmek için ben kaç vahşi hayvanla yatmak zorunda kaldım, siz bunu biliyor musunuz?"

*Bir adam 3 aglayan bebekle trende yolculuk ediyormus. Yaninda oturan bayan adama sormus :
- Bebekler sizin mi?
- Hayir... Ben prezervatif fabrikasinda çalisiyorum, onlar da müsteri sikayetleri.

Hiç yorum yok: