09 Ekim 2006

İşveren: Okulunuz gayet iyi, fakat ortalamanız niye 2.5 ?
Aday: Ben hayatımı derslere adamadım. Sosyal aktivitelerde de bulundum. Spor yaptım, tartışma gruplarına katıldım, tiyatro ile uğraştım.
İşveren: Sürttüm diyorsun yani.
Aday: Evet sürttüm.
İşveren: Peki şirketimize neler katabilirsiniz?..
Aday: Neşe Katarım?
İşveren: Bana biraz kendinizden bahseder misiniz?
Aday: Muhafazakarım
İşveren: Nasıl yani? Bir erkekle akşam yemeğine çıkarım ama elini tutmam gibi mi?
Aday: Hayır. Bir erkekle her şeyi yapabilirim, ama her erkekle olmaz.
İşveren: Anlıyorum.
İşveren : Sayın X, cv'nizden anladığım kadarıyla bir kaç senede bir iş değiştiriyorsunuz. Sebebi nedir acaba?
Aday: Parası çok geldi, ayrıca rahat bana batar. Bir de sizin gibi mükemmel bir müdür arayışı içindeyim yıllardır.
İşveren : Bu durumda sizinle iyi anlaşacağımızı sanıyorum.
Aday: Ne iş olsa yaparım efendim.
İşveren : Fark ettim.

Banka personel genel müdür yardımcısı mulakata girer: Gmy - Çocuk yapmayı düşünüyor musunuz? Malum bayansınız?
Aday; Hayır düşünmüyorum.
Gmy;Malum bayansınız istersiniz bir ara?
Aday; Eşimle şimdilik düşünmüyoruz beyefendi.
Gmy; Olur mu?? Hayatın neşe kaynağı onlar? Bakın bende 3 tane var. Sizde ileride istersiniz. Malum bayansınız?
Aday; Beyefendi oldu olacak sevişelim, üreyelim, bitsin bu mulakat isterseniz.
Gmy; Sana ne kadar güvenebiliriz?
Aday; Ne kadar para vereceksiniz?
Gmy; Bu şirkete ne katacaksın?
Aday; Birbirine katacam.
Gmy; Şu aralar en çok hangi şarkıları dinliyorsunuz?
Aday; Niye söyletecek misiniz?

Patron : Kız arkadaşın var mı?
Aday: Yakın zamanda ayrıldım, ama olmasını istiyorsanız bir tane bulurum

İşveren : Çalışma arkadaşlarınızda aradığınız özellikler nelerdir?
Aday: Adam olsunlar önce.

İşveren : En sevmediğiniz özelliğiniz? ya da arkadaşlarınız sizi nasıl tanımlar?
Aday: Şerreffffsizimdir!!!

İşveren : Kendinizde en sevmediğiniz özelliğiniz nedir?
Aday: İş görüşmelerinde amaçsız formalite sorularını sormakta ısrar eden kişilere karşı ters hareketlerde bulunmam.
İşveren : Anlıyorum...
Aday: Pek sanmıyorum. Göstermem gerekiyor.

İşveren : Vardiyalı çalışabilir misiniz?
Aday: Evet, ama sadece gündüz vardiyasında çalışmak istiyorum.

İşveren : En güçlü yanınız?
Aday: Kodum mu oturturum.
İşveren: Pardon anlayamadım?
Aday: Yani şey... Tuttuğumu koparırım?

Hiç yorum yok: