08 Temmuz 2008

Kadının biri 46 yasındayken bir kalp krizi geciriyor ve hastaneye kaldırılıyor ameliyat masasındaykn ölüme yakın narkozun etkisinde bir hayal görüyor ruyasında azraili görüyor ve soruyor
Benim saatim geldimi
Azrail cevap veriyor:HAyor senın daha 43 sene 2 ay ve 8 gunun var
narkozdan uyandığında bi karar verıyor ve estetik ameliyatı yaptırıyor .estetikte yüzünü gerdiriyor dudaklarnı dolgunlastırıyor ve göğüslerini düzelttiriyor kısacası Yeniden doğmus gibi daha uzun bir süre yasayacağını bildiği için o kadar masrafın deydiğini düşünüyor.estetik amliyatın dan cıkıyor karsıdan karsıya gecerken bir ambulans kadına carpıyor ve ölüyor
Cennette azraile soruyor hani 43 seneden fazla yasayacağımı sölemiştin peki o zaman neden bana ambulansın carpmasını sağlayığ öldürttün
Azrail yanıtlıyor
Kız Allah canını almasın ben seni tanıyamadım

Hiç yorum yok: