04 Eylül 2007

ULAŞTIRABİLECEĞİNİZ HERKESE YOLLAYIN
Okan Sönmez 20 yasinda lösemi (kan kanseri);hastasi, gata tip fakültesinde yatiyor,
Hayatta kalmak icin hergün en iki ünite trombosite ihtiyaci var. Ama kan grubu B rh (-)
(negatif) oldugu icin ailesi kan (daha dogrusu trombosit) verecek donör bulmakta zorlaniyor.
Babasi Hayrettin Sönmez insanlarin ilgisizliginden yakiniyor. Isyeri olan İstanbul Büyüksehir Belediyesine
yaptiği basvuruya 30 bin çalisan arasindan sadece 3 kisi cevap vermis. Oglunu yasatabilmek icin
varini yogunu ortaya koyuyor. Eger siz veya bir tanidiğiniz B rh (-) negatif); kana sahipse Lutfen
Hayrettin Sönmez'e ait 0535 744 87 10 numarali telefonu arayin.Ben böyle islerle ilgilenmem diyorsaniz. En
azindan mouseunuzu birkac kez tiklatarak bu mesaji adres defterinizdeki kisilere yollayin. Orada yatan sizin
çocugunuz veya kardesiniz olabilirdi.

Not: Trombosit kanin pihtilasmasina yol acan bir maddedir. Kisi trombosit verdikten 3 gün sonra yeniden trombosit verebilir.
Saglikli bir insan yilda 24 kez trombosit verebilir. Kandaki trombosit ayristirilmasi islemi yaklasik 50 ile 70 dakika arasinda
sürmektedir eğer bunu yapamıyorsanız en azından mousenizi bi kaç kez tıklatarak bu gence yardımcı olabilirsiniz
unutmayın bu siz yada kardeşiniz yada çok"sevdiğiniz biride olabilir.

1 yorum:

etki alanı dedi ki...

Bilgisayarımı tamirden bugün aldım.Hemen bloğunu ziyaret ettim.Bu yazını görünce hemen kendime aktardım.İnşallah geç kalmamışızdır.Duyulsun istedim.
Yine iznini almadım.
Bir sonraki yazını müsait bir zamanda benim bloğumda görebilirsin.
Keşke bendeki linkleri herkes hergün ziyaret etse de yazıların okunsa.
Benim hoşuma gidiyor.Ve en ilginçlerini aşırıyorum.
İstemezsen bildir.Aşırmak kötüdür de anlarım.O zaman sadece okurum.
Sevgiler bırakıp yazılar aşırılır...
Tütü