15 Haziran 2007

Acayip yakisikli bir zenci Amerika'da çok lüks bir otelden içeriye girmis.Bir elinde Bond çanta, omuzunda bir papagan. Resepsiyondan odasina çikarken aksam yemegi için 100 kisilik yemek servisi istedigini söylemis. Aksam restoranin kapisindan yine elinde Bond çanta, omuzunda kus, tek basina girmis. Oturmus yemegini yerken, papagan masalari dolasip geri kalan 99 yemegi birer birer yiyip bitirmis. Otel personeli toplanmis faltasi gibi açilmis gözleriyle olayi izlerlerken sef garson dayanamamis, bu ne istir diye sormus. Zenci anlatmaya baslamis: "Bir tarihte Istanbul'a tatile
>gittim. Kapalicarsi' -da gezerken eski bir lamba buldum, begendim aldim.Döndügümde lambayi silip temizlerken içinden bir cin çikti, dile benden ne dilersen, 3 dilek hakkin var, dedi. Ilk dilek olarak, bir çanta param olsun, harcadikça içi tekrar parayla dolsun istedim, iste bu çanta, yillardir harcarim, her açista yine doludur. Ikinci olarak dünyanin en yakisikli zencisi olayim dedim, iste görüyorsunuz. Eh, bir erkek hem parali, hem de yakisikli olursa baska ne ister; kusum hiç doymasin dedim, "yanlis anladi lavuk"

Hiç yorum yok: