28 Şubat 2007

tavuk

Üç yahudi genç kardes kendi islerini kurup zengin olmus ve Yasgününde annelerine aldiklari hediyeleri birbirilerine anlatarak böbürleniyorlarmis.
Birincisi demis ki: "Ben anneme kocaman bir ev aldim."
Ikincisi: "Ben bir Mercedes aldim ve bir de soför tuttum."
Üçüncüsü: "Benim hediyem hepinizden güzel.Annemin Tevrat'ı okumayi ne kadar sevdigini ve gözleri iyi görmedigi için artik okuyamadigini biliyorsunuz. Ona bütün Tevrat'i
ezbere bilen büyük kahverengi bir papagan gönderdim.Onu egitmek için 12 haham 12 yil boyunca ugraşmis. Bu papagan için havraya 20 yil boyunca her yil 1 milyon dolar bagislayacagim, ama buna deger. Annem sadece bölümün adini söyleyecek ve papagan ona ezbere okuyacak."

Kisa bir süre sonra anneleri üçüne de birer tesekkür mektubu yazmis:
Birinciye: Milton, bu ev çok büyük.Bana tek bir odasi yetiyor ama hepsini temizlemek zorunda kaiyorum."

Ikinciye:Marvin, yolculuk etmek için çok yasliyim, arabayi hiç kullanmiyorum ve soför çok kaba."

Üçüncüye:"Canim Melvin'im, annesini mutlu etmeyi bilen tek evladim sensin. Tavuk çok
lezzetliydi, tesekkür ederim!".sevgilerimle
>>>>
>>>>

Hiç yorum yok: