06 Mayıs 2007

Bush ve söför

George W. Bush söförüyle bir kir gezisine çikar. Arabayla giderken bir tavuk ezerler. Meseleyi tavugun sahibi olan çiftçiye kim anlatacak diye düsünürken Bush ukala bir tavirla söförüne soyle der: "Bana birak. Ben Dünya'nin en güçlü adamiyim. çiftçi bana muhakkak anlayis gösterecektir." Bush çiftçinin evine girer ve bir dakika sonra da nefes nefese kosarak geri döner. Gözü morarmis surati dagilmis haldedir.Söförüne "çabuk toz olalim burdan!"der.
Aksilik bu ya, arabayla daha 20 metre gitmeden bu defa da orada gezen bir domuzu ezerler. Bush korkulu gözlerle söförüne bakar ve "simdi adama gidip söyleme sirasi sende!" der. Söför çiftçinin yanina gider. Bush da arabada bekler. 10 dakika, 20 dakika, 30 dakika derken.... söför bir saat sonra sarki söyleyerek,gülerek, cepleri para dolu ve kolunda irice bir meyve sepeti ile gerigelir. Bush saskin bir halde sorar:"çifftçiye nededin ki bu kadar ikrama bogdu seni?""Valla ben de anlamadim" der söför.
"Ben ona sadece söyle dedim: Iyi günler. Ben George Bush'un söförüyüm. Domuz öldü! :))

Hiç yorum yok: